El que trobareu als relats no són més que detalls surrealistes d'irrealitats imaginades fruit de la invenció.



Si et sents identificat/da, és cosa teva.







dissabte, 30 de gener del 2010

Recons: sabó a granel


He redescobert un recó a Barcelona. Diu la meva germana que ja el coneixia. Que hi haviem anat amb la mare de petites, però jo no ho recordo.

És al carrer Cabres. Un carreró curtíssim i estret que té tot de botiguetes minúscules que va a parar a la Boqueria, on hi ha les pageses. La botiga esta endreçada i l'espai està superaprofitat.

El que més em captiva és l'olor del sabó d'oli. Es ven en escates que així que les toques s'escorren com a peixets minúsculs per la mà. L'olor em transporta a un petit poble.
Després hi ha el sabó de coco. Està esmicolat més petit.

L'adroguer, pulcre amb la bata blava i les ulleres daurades, ens ha explicat que no sap si haurà de tancar el negoci. Tant pot ser per jubilació, per tancament de la fàbrica proveïdora o senzillament per la crisi... Ha pesat i ha posat en paperines el sabó que ens hem endut. M'he comprat un kilo del d'oli i mig del de coco.

Molt amable, ha volgut veure la foto que m'ha deixat fer de darrera el taulell, amb la caixa registradora en primer pla.


Ara a rentar roba!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada